Kiss my ass

Amanda kommer om nån minut, ikväll tror jag inte att vi gör nåt speciellt bara tar det lugnt. Vi är ensamma hela helgen tills på tisdag hemma hos mig för mina föräldrar drar till mitt land imorrn. YES ! Så Amanda ska bo hos mig, min bror kommer också att vara hemma, emellan åt iaf.

Sitter och lyssnar på MJ och Jackson 5, så jävla härlig musik, kan inte fatta att han är borta. Men, Legends's Don't Die.
Har fått ett sommarbidrag på 1000 kronor av mina älskade föräldrar. Ska även få 100 kr för att jag damsög undervåningen. Så jävla najs, lättförtjänta pengar :)

I onsdags tappade jag min mobil (läs: glömde..) på bussen, så klantigt av mig, så jag lånar min pappas usla mobil under tiden, i väntan på att jag får en ny. Grejen var att min mobil var ny, och så tappar jag den. Dumma Tessie.....

Aja hörs ikväll, Puss Tessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0