Måndag - Tisdag

Kass uppdatering men det är ju super fint väder så inte sitter vi inne vid datorn. Jag och Amanda har chillat i dag vid en strand, badade och solade.

Igår natt så tog vi cykeln till ett badställe, trodde det skulle vara as mycket folk men till våran lättnad så var det bara vi där. Vi badade näck i det ljumma vattnet, det var väldigt skönt faktiskt. Kom hem ganska tidigt, runt halv 2.

Våran älskade Hanna kom hem inatt, träffade henne ikväll, vi var hemma hos mig (Tessie) och rökte vattenpipa och chillat. Har saknat våran sötnos !

Inatt åkte jag Amanda och en till kompis som ska sova hos mig pga några omständigheter till samma strand och badade näck, Amanda skjutsade mig och Linn, vi båda satt på pakethållaren, men efter ett tag så gick däcker sönder haha, min farmors gamla cykel.. Så vi fick gå hem, vilket tog oss kanske 20 minuter. Kom hem för en stund sen.

Amanda och Linn sover, ska nog gå och ta bort sminket och göra rent min navelpiercing snart. Puss och Kram Tessie


Kommentarer
Postat av: Marielle

Marielle.missworld.se söker jobb... Vill du hjälpa?

2009-07-04 @ 20:29:29
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0