Onsdag suckers !

Hej baby !

Vi och Frida har varit och solat och badat hos Hanna hela dagen, vi är så jävla bruna och snygga nu så det är inte sant.

Kvällen var jätte lyckad, mycket sköna människor och speciellt snygga killar och ni vet vad det betyder ? ;) haha, vi kom hem runt halv 4 imorse till Amanda där alla sov. Satte på tvn ett tag men somnade sedan jätte fort.

Ikväll vet jag inte vad som händer, vi kanske ska til en kompis och chilla med lite människor, annars stannar vi bara hemma och tar det lugnt eftersom att vi är ganska slitna efter igår kväll.

Puss och kram, Amanda och Tessie

Kommentarer
Postat av: FUCK WANNABES SOM ER !

HAAAAAAAAAAAHAHHAHHA, DET ROLIGA ÄR ATT NI TROR ATT BLOGGEN FETA.BLOGG.SE (DOM NI HÄRMAR)HETER FETA FÖR ATT DOM ÄR FETA. DOM HETER DET FÖR ATT DET ÄR Fredrika Elin Tova Agnes. Som ni ser är det första bokstaven i deras namn fucking SUCKERS! Så jääävla ägda MOHAHA. Ni har råkat lämna eran IP adress i deras blogg, fett synd. Spår som aaaaaldrig försvinner. Jag har lämnat min här med men JAG STÅR FÖR DET JAG GÖR & DÖLJER INTE ETT JÄVLA PISS !

Lek inte att ni festar & röker, vänta med det i 6 år till då ni är myndiga HAAAAAAAAAAAAAAHH

2009-06-25 @ 00:41:30
Postat av: Tessie

Det patetiska är att ni tar åt er så jävla mycket, om ni inte hade tyckt att vi leker så jävla mkt och är patetiska osv så hade ni skitit i oss och bara kännt: åh några som bryr sig om oss lalala, men nej ni tar åt er av allt vi skriver om. Det kallar jag patetiskt. bry er inte om vad vi gör och skriver om då ? HAHA, jag hade ju inte skrivit kommentar om jag dolde nåt ? :S eftersom att jag vet att IP adressen syns ? JÄVLA SUCKER ! hahahahahahahaha skrattar ÅT er

2009-06-25 @ 16:18:25
URL: http://ofeta.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka försöker ni vara? feta-wannabes eller bara småkids me större attityd än va ni har tuttar??

smalare än någonsin, troligt .. säg till om ni vill ses på riktigt iställe för att provocera på en blogg

2009-06-25 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0