Tess & Mandie

Vi tittade nyss på en film, den var inte så bra. 

Vi har tänkt på en grej. FAN vad många snygga killar det finns...... Det är helt galet, jag (Tessie) blir typ förälskad i varje snygg kille jag ser, irl eller på film. Jag blir besatt några dagar och tittar på bilder, pratar om killen oavbrutet, pirrar i magen och man blir sprallig. Om 4-5 dagar så går det över och man hittar en ny snygging att sukta efter. Spelar ingen roll om killen är världens största jerk, han blir bara snyggare om han är självsäker och nästan på gränsen till elak. Synd det, då det finns så många snälla söta killar där ute.

Äh jag vet inte vad det är med mig och killar egentligen. Faller pladask för badboys. Speciellt långa killar med mörkt hår och mörka ögon, oftaste blattar/mulatter. Haha!


Jag kommer säkert att lägga upp massa bilder på killar som ni kan dreggla över, men oroa er inte killar, det kommer komma upp bilder på snygga tjejer också. ;) Om jag och Amanda ser en snygg tjej på film eller bild så kan vi typ hålla på som killar gör: Fan vad snygg rumpa, värsta sexappeal hon har, åh vad sexig hon är osvosv.... Men är man lebb för det ? Nej, i wish ..... Ärligt önskar jag att jag var lebb. Om bara världen vore så enkel. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0