Tessie

Jag, Amanda, Frida och Hanna vaknade vid 11, gick ut och la oss i solen och har bara schtekt tills klockan var 3. Så jävla skönt. Nu är vi alla bruna och fina. Hanna och Amanda gick hem vid 4, men vi ska träffa sötnosarna igen ikväll.

Jag och Frida chillar hemma hos henne, är ganska seg så höll på att somna i soffan förut, hehe !
Ikväll ska vi nog röka vattenpipa, får se vart någonstans haha, annars drar vi på fest hos en kompis, men vi får se hur det blir :)

Uppdaterar er senare om planerna, puss och kram, Tessie


WE <3 VATTENPIPOR


Kommentarer
Postat av: Bagarn

De enda ni verkar göra är att röka smaksatt fake tobak. Hur gamla är ni, 13 eller? Just de de va ni tamefan HAMMADIF aktarej jag e buskmannen oxå kallad Haga-Josef aka Bagarn - han som trollar me degen (if u now warramean) Jag e grym på Svengelska... ni har lärt mig allt jag kan STICK INGA BRUDAR! DE VA JAG BAGARN OCH 3 NÖTTER God kväll ers majestätiska fittluvan känner ni han?

2009-06-23 @ 22:43:28
Postat av: Tessie

Gud vad trevligt :)

2009-06-23 @ 23:01:41
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

älskar headern!

2009-06-23 @ 23:05:06
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0