Welcome to the good life

Kom nyss hem, länge sen jag var hemma har ju bara sovit borta hos kompisar haha :)

Det senaste inlägget som kom upp idag var i onsdags som ni kanske fattar. Idag har jag varit med en kompis, ett tag sen jag träffade henne, en av mina bästavänner som alltid har funnits där för mig, vi har typ sjukaste humorn, så det var jätte kul att träffa henne igen.

Sitter och snackar kill-problem med en killkompis på msn, jag snackar alltid med honom när jag behöver råd om killar, haha jag är trotsallt inte expert på killar. Han är till stor hjälp :) Lyssnar på mtvs musik i bakgrunden, nu på nätterna så har dom ibland helt wierd musik haha. Roligt inlägg eller hur ?

Är ganska trött faktiskt, tro det eller ej, så ska nog gå och lägga mig snart när jag fått tillräckligt med killråd. Om nån halvtimme - timme så är jag expert på killar. haha i wish, kommer nog aldrig att kunna förstå mig på vissa killar, dom är bara ute efter en sak, och det mina vänner tror jag att ni alla vet vad jag menar.


Min fråga till er inatt är, Vad är en player ? Jag är expert på att falla för sånna här typer, badboys. Tyvärr så är det så, de är speciella och väldigt attraherande. Puss Tessie


Kommentarer
Postat av: Matilda

En player är vad jag uppfattar det som en kille som knullar runt. Man tror att han gillar en men sen drar han. Tyvärr är sånna killar väldigt frestande.. Förrästen älskar eran blogg <333

2009-06-26 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0