You can get whatever you like

Tvingade mig upp ur sängen för några minuter sen, har ju bestämt att jag ska gå upp senast 10, men det funkar ju inte då jag inte kommer i säng innan 3. Brukar ju liksom komma hem vid 2-5 på nätterna.

Vad ska lilla jag göra idag då? Ska lägga mig ute i solen snart på min terass, träffa en kompis för att hämta lite grejer som jag glömt, bland annat solkräm och rengöring till min navelpiercing. Det är viktigt när man solar så mycket som jag, och man måste ta hand om sin piercing. Ska snacka med Amanda sen eftersom att vi troligen ska träffas :) Mina älsklingar Hanna och Frida är bortresta, men Hanna kommer hem om några dagar.

Nej nu ska jag ta på mig solkräm och sedan ligga och pressa i solen. Avslutar detta inlägget med. (OBS:Vissa) Killar är rena idioter! (förutom mina habibis) / Puss Tessie




Snygga Bow Wow. Mina vänner vet att jag dras till blattar/mulatter, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0