Your the light in the dark, baby

Vi är ute på mitt tak och tar massa härliga foton, inga av dom kommer dock att komma upp på bloggen för vi gör väldigt roliga miner, ja, perfekta Tessie och Amanda kan också se roliga ut. Haha ! Jag lovar ni vill inte se dom, underbett, ögonen i kors och as mkt fult hahahah. Men vi ligger och skrattar så vi nästan får ont i magen.

Ganska dålig uppdatering idag men har ju varit så fint väder så vem sitter inne vid datan då liksom ? Vi har bara legat och stekt i solen som vanligt haha :)

Vi och (Tessies) storebrorsan är ju ensamma hemma hos Tessie, och han har några kompisar här. Jag och Amanda försöker få dom att dricka, älskar att se min älskade broder full, så jävla kul ! Så vi ska återgå till det, hoppas att vi lyckas haha.

Puss och Kram T&A !



Checka magen på Channing Tatum. Ååååhhhhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0